Тези, статті

Тези

  1. Ganajová M., Starosta V., Univerzitá P. J. Šafárika v Košiciach (Slovenská republikaKošicе). Hodnotenie kvality učebníc
  2. Orosová R.Petríková K.Starosta V., Univerzitá P. J. Šafárika v Košiciach (Slovenská republika, Košicе). Prípravabudúcich učiteľov na mikrovýstup
  3. Александрова К.В., Шкода О.С., Васильєв Д.А., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження різних форм онлайн-технологій в виробничій процес викладання дисципліни «Біологічна хімія» на кафедрі біологічної хімії Запорізького державного медичного університету
  4. Андрущенко О.В., Корольова Л.М., Курінна А.Ф., Нікулочкіна О.В., Павлова С.О., Присяжнюк Ю.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Інноваційні технології розвитку професійної компетентності вчителя у системі післядипломної освіти: пошук, досвід, практика
  5. Василенко Ю.М., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків) Структура компетенцій педагога для реалізації особистісно-орієнтованого підходу у навчанні: аналіз зарубіжного досвіду
  6. Васильченко Л.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Аналіз світових моделей підвищення кваліфікації педагогів
  7. Васильченко Л.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя), Македонська С.І., КЗ «Спеціалізована школа – загальноосвітній навчальний заклад №1 І-ІІІ ст. м. Приморська з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів» Приморської міської ради Приморського району Запорізької області (Україна, м. Приморськ). Змішане навчання як засіб забезпечення рівногодоступу до  якісної  освіти
  8. Вєрозубова Т.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічна виставка як форма поширення ППД
  9. Волкова Г.К., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Навчальна автономія в системі безперервної плюрингвальної освіти
  10. Ганноцька П.В., Запорізький класичний ліцей (Україна, м. Запоріжжя). Відеопоезія як синкретичний вид мистецтва йгенератор нових можливостей
  11. Генчева В.І., Омельянчик Л.О., Бражко О.А., Завгородній М.П., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Роль пробного зовнішнього незалежного оцінюванняз хімії у підвищенні якості освіти
  12. Гусєва Н.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Участь вчителів області в природознавчому конкурсі «Геліантус-учитель»як один з факторів підвищення міжпредметної компетентності
  13. Дашко М.В., Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка до практичних занять з історії в старших класах як засіб розвитку самоосвітньої компетентності вчителя
  14. Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Бокоч Л.Б., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 м. Бердянськ (Україна, м. Бердянськ). Місце передового педагогічного досвіду в розвитку неперервної освіти
  15. Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Давиденко О.В., Енергодарська загальноосвітня школа I-III ступенів №2 Енергодарської міської ради Запорізької області (Україна, м. Енергодар). Формування ключових компетентностей учнів через використання можливостей інформаційно-комунікаційних технологій
  16. Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя); Жандарова Л.Б., ЗОШ №2 м.Токмак, Запорізька область, (Україна, м. Токмак); Скворцова Л.О., ЗОШ №5 м.Токмак, Запорізька область (Україна, м. Токмак). Самоосвіта – складова підвищення професійної компетентності вчителя
  17. Дехтяренко С.Г., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР  (Україна, м. Запоріжжя); Ясінська Н.В., Енергодарський навчально-виховний комплекс №5 (Україна, м. Енергодар). Формування освітнього середовища як фактору професійного самовизначення учнів хіміко-технологічного профілю
  18. Дмитренко Л.А., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Міська школа становлення педагогічної майстерності як складова неперервноїосвіти педагогів
  19. Єщенко М.Г., ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (Україна, м. Слов’янськ). Засоби активізації пізнавальної діяльності випускників ЗОШ в системі довузівської підготовки
  20. Завгородній М.П., Перетятько В.В., Бражко О.А., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). 3D-візуалізація хімічних молекул на уроках хімії в загальноосвітній школі
  21. Зайцева И.П., Учреждение образования «Витебский государственный университет имени П.М. Машерова» (Республика Беларусь, г. Витебск).  Сотрудничество высшей и средней школы в подготовке учащихся старших классов учреждений, обеспечивающих получение общего среднего образования, к олимпиаде по русскому языку
  22. Каракатсаніс Т.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Біологічне креативне освітнє середовище в умовах навчального закладу: досвід країн ЄС
  23. Компанієць А.В., Департамент екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток природничо-заповідногофонду Запорізької області як передумова формування екологічної компетентності
  24. Кондратова Л.Г., ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (Україна, м. Київ). Особливості підготовкиперсональних веб-ресурсів на платформі Moodle в межах дистанційного навчаннянеперервної освіти
  25. Корицька Г.Р., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя).  Професійно-творча самореалізація педагога в умовах неперервної освіти
  26. Король Д.В., Веселівська районна різнопрофільна гімназія (Україна, смт. Веселе). Концептуальні засади навчання протягом життя увизначеннях меморандуму неперервної освіти ЄС
  27. Короткова Л.І., ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище моди і стилю» (Україна, м. Запоріжжя). Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій вдистанційному навчанні майбутніх фахівців сфери послуг
  28. Кравченко Г.Ю., Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (Україна, м. Харків). Деякі аспекти управління розвитком професійної діяльності викладачів ІППО
  29. Кулініч О.П., Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови (Україна, м. Запоріжжя). Компаративний аналіз як засіб формування інформаційно-аналітичної компетенції педагога вумовах реформування освітньої галузі України
  30. Курач Л.І., Фідкевич О.Л., Інститут педагогіки НАПН України (Україна, м. Київ). Работа с культурологическими текстами на уроках русского языка как способ формирования коммуникативной компетентности учащихся 5-6 классах
  31. Курилко О.В., Національний університет біоресурсів і природокористування України (Україна, м. Київ). Ієрархія факторів, що впливають на вибір методів навчання
  32. Кучеренко І.А., Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Україна, м. Умань). Концептуальні засади технології критичного мислення в аспекті сучасної мовної освіти 
  33. Кучерук О.А., Житомирський державний університет імені Івана Франка (Україна, м. Житомир). Розвиток риторичної компетентності майбутнього викладача як шлях підвищення якості педагогічної освіти
  34. Кучина К.О., Ткаченко А.В., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Шляхи реалізації ідеї освіти дорослих в сучасному освітньому просторі України
  35. Лапшина І.С., Громадська організація «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами» (Україна, м. Запоріжжя). Практичні аспекти підвищення якості природничо-математичної освіти
  36. Лєвіна Н.В., Ритова І.М., Позашкільний навчальний заклад «Центр науково-технічної творчості учнівської молоді «Політ» (Україна, м. Запоріжжя). Якісна модерація проекту «Корисні STREAM-канікули» - крок довпровадження STREAM-освіти
  37. Ліпецька Г.В., Мороко Л.В., Запорізький багатопрофільний ліцей №99 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Технологія портфоліо як засіб розвитку життевокомпетентістної особистості ліцеїстів 
  38. Лісіцин В.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Вільний часяк детермінанта справедливості неперервної освіти педагогів
  39. Лук'янчук Е.А., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Міжнародне порівняльне дослідження PIRLS
  40. Мамчур Л.І., Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини (Україна, м. Умань). Перспективність і наступність як провідні принципи проектування методичної системи розвитку комунікативної компетентності особистості 
  41. Марченко Т.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Системний аналіз уроку як чинник удосконалення педагогічної діяльності в умовах реформування освіти
  42. Мелешко Л.В., КЗ «Березівський навчально-реабілітаційний центр» Житомирської обласної ради (Україна, м. Житомир). Упровадження навчально-ігрових технологій у систему українськомовноїосвіти п’ятикласників 
  43. Мішеніна Н.Я., Кременчуцький педагогічний коледж імені А.С.Макаренка (Україна, м.Кременчук). Безперерна педагогічна освіта в віртуальних мережевих спільнотах
  44. Назаренко В.С.КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Україна, м. Херсон). Місце та роль інформаційно-освітнього порталу в підвищенні якості післядипломної освіти вчителів
  45. Павленко А.І., КВНЗ «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» (Україна, м. Запоріжжя). Компетентність як освітній цільовий орієнтир та якісна характеристика особистісного освітнього результату
  46. Павлова С.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Результати дослідження PISA як поштовх до суспільних змін
  47. Папернова  Т.В., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Інформатична кометентність як фактор особистісно-професійногозростання педагогів
  48. Пенькова О.В., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Міжнародне дослідження з питань викладання та навчання (Teaching and Learning International Survey –TALIS)
  49. Победінська О.Ю., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Міжнародне моніторингове  дослідження якості шкільної математичної освіти TIMSS (TIMSS — trends in mathematics and science study)
  50. Попович Я.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР  (Україна, м. Запоріжжя). Філософське осмислення самовдосконалення особистості
  51. Путий Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Багатомовна освіта як виклик глобалізованого світу
  52. Ружицький В.А., КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж Університет менеджменту освіти» НАПН України (Україна, м. Біла Церква). Шляхи розбудови віртуального освітнього середовища для організації дистанційного навчання в умовах педагогічного коледжу
  53. Савіч І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР  (Україна, м. Запоріжжя). Шляхи підвищення екологічної компетентності вчителів, які викладають екологію, у системі післядипломної освіти
  54. Саржевська Л.Е., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні перспективи неперервної медичноїосвіти
  55. Саржевський С.Н., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Впровадження курсів за вибором у вищій медичній освіті
  56. Сафроненко О.Л., Запорізький колегіум «Елінт» (Україна, м. Запоріжжя). Формування соціальних і професійних компетентностей старших колегіантів шляхом упровадження інноваційних технологійу виховній роботі
  57. Сидоренко В.В., Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (Україна, м. Київ). Концепція маркетингу освітніх послуг для професійного розвитку фахівців нової української школи
  58. Сирцова О.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Синергетичний підхід до методичної роботи з педагогічними працівниками навчальних закладів сільського регіону в умовах створення об’єднаних територіальних громад
  59. Склярова І.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Концепція оцінки функціональної математичної грамотності у міжнародному дослідженні PISA
  60. Солдатенко О.В., Фомич І.І., Запорізький багатопрофільний ліцей №99 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Методичний супровід інноваційної діяльностікласних керівників в умовах експерименту
  61. Стрижак М.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Сучасні досягнення, відкриття та розвитокгеографічної науки
  62. Таран В.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Світоглядно-ціннісні орієнтири неперервної освіти в Україні
  63. Ткачук Г.Е., ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище» (Україна, м. Вінниця). Організація неперервної освіти педагогічних працівників на базі центру сучасних освітніх технологій ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»
  64. Халемендик Н.П., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Необхідність формування громадянської компетентності молоді – виклик сучасності
  65. Халемендик Ю.Є., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічні умови розвитку іншомовної професійної компетентності викладачів вищих навчальних закладів
  66. Хворостенко І.І., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Зміст, структура та технологія  розвитку самоосвітньої компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів вумовах післядипломної педагогічної освіти засобами дистанційного навчання
  67. Цибульська Т.Є., Запорізький державний медичний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особистісно орієнтовані методи навчання в офтальмології
  68. Чельцова Є.Ю., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Координація роботи вчителів освітнього кластеру природничо-математичних дисциплін
  69. Шацька Н.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До питання про особливості деяких форм неперервної освіти
  70. Ястребова Н.О., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 77 Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Краєзнавчий аспект у діяльності вчителя історії 


Статті
  1. Акімов І.А., Інститут зоології ім. І.І. Шмальгаузена НАН України (Україна, м. Київ), Корж О.П., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Екологічна освіта як підґрунтя реалізації стратегії сталого розвитку
  2. Алєксєєва Г.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Інтернет-аудиторія в Україні:стан, динаміка, тенденції
  3. Дашко М.В., Запорізька гімназія № 25 гуманітарного профілю Запорізької міської ради Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Підготовка до практичних занять з історії встарших класах як засіб розвитку самоосвітньої компетентності вчителя
  4. Халемендик Ю.Є., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічні умови розвитку іншомовної професійної компетентності викладачів вищих навчальних закладів
  5. Чорна В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Ефективне використання он-лайн технологій на уроках іноземної мови
  6. Шевченко В.Л., Український науково-дослідний інститут цивільного захисту МНС України (Україна, м. Київ). Про дистанційну освіту і навчання просто і доступно




Немає коментарів:

Дописати коментар