пʼятницю, 19 травня 2017 р.

Обласний семінар 17.05.2017 р.

Обласний семінар "Технології експертної діяльності із забезпечення якості математичної та природничої освіти"

17.05.2017 р.

ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР
«Технології експертної діяльності із забезпечення якості математичної та природничої освіти»

Місце проведення: КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, ауд. № 32
Початок роботи: 11-00
Мета: обговорення системи та методів експертної діяльності, їх вплив на попереджуюче корегування результатів середньої і загальної освіти та впровадження у систему неперервної освіти педагогів.
Завдання:
·   проаналізувати освітньо-інноваційні проекти забезпечення якості природничо-математичної освіти;
·     визначити основні складові технологій експертної діяльності та особливості їх застосування у викладанні природничо-математичних дисциплін;
·  обґрунтувати концептуальні підходи до моделювання систем забезпечення якості природничо-математичної освіти в ЗНЗ;
·      з’ясувати  передумови успішності проведення експертної діяльності в умовах впровадження концепції «Нова українська школа».

Питання для обговорення:
·     Освітньо-інноваційні проекти забезпечення якості природничо-математичної освіти.
·  Методи математичного моделювання експертної діяльності забезпечення якості природничо-математичної  освіти.
· https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifГотовність учителя природничо-математичних дисциплін до проведення моніторингу якості освіти.
·  Хмарні технології як дієвий інструмент науково-методичного супроводу  викладання природничо-математичних дисциплін.

Керівники: Склярова Ірина Олександрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дидактики та методик викладання природничо-математичних дисциплін КЗ «ЗОІППО» ЗОР;
Чельцова Євгенія Юріївна, старший викладач кафедри дидактики та методик викладання природничо-математичних дисциплін КЗ «ЗОІППО» ЗОР.

Учасники семінару: методисти РМК, ІАМС,  які супроводжують предмети природничо-математичного циклу, вчителі природничо-математичних дисциплін.

Немає коментарів:

Дописати коментар